20.000 Ft. ÁFA nélkül.

Szállításból származó károk reklamációja
Amenyiben a szállításból származó sérülések láthatóak a csomagoláson, azt azonnal jelezni kell a kézbesítőnek. Minden, szállításból származó sérülést a vevő köteles az áru átvételétől számított 24 órán belül bejelenteni.
Amennyiben ilyen sérülést észlel, ne írja alá az átvételi elismervényt vagy kérje meg a futárt, hogy győződjön meg, hogy a csomag sérülése a termék károsodását vagy alkatrészeinek károsodását is okozza-e. Ha a termék nem sérült, és minden alkatrész rendben van, írja alá a nyugtát.
Adatokra vagy terméktipusra vonatkozó panaszok
Amennyiben megérkezett a szállítmánya és észrevette, hogy a leszállított termék nem egyezik a megrendelt termékkel, vagy a számlán lévő adatok nem megfelelőek, kérjük jelezze áru átvételétől számított legkésőbb 24 órán belül. Hívja a +36 1 253 0077 vagy a +36 30 559 3018 számot vagy küldjön emailt a beorolhungary@beorol.hu címre, amelyben feltünteti adatait (cégnév, vezetéknév, keresztnév, telefonszám), és amelyben leírja a problémát. Lehetősége van a szöveg végén található reklamációs nyomtatvány letöltésére is, amelyet kitöltve visszaküldhet nekünk a megreklamált áruval együtt. Ügyfeleinknek mihamarabb elektronikus úton (email) válaszolunk, amelyben visszaigazoljuk a reklamáció megérkezését, a reklamáció nyilvántartási számát és tájékoztatjuk a további teendőkkel kapcsolatban. A reklamációra 8 napon belül válaszolunk és a reklamációs nyomtatvány kitöltésétől számított 15 napon belül lezárjuk.